:חדש בעמודי הלינקדאין
בתוך הסטטיסטיקה טאב מיוחד שנקרא :Employee Advocacy analytics
טאב באנליטיקס של הדף שמציג סטטיסטיקות של העובדים בלינקדאין המעלים פוסטים, משתפים פוסטים והמלצות על הדף העסקי בלינקדאין של החברה בה הם עובדים
זה מציג לחברות בעיקר גדולות משפיענים in house ששווה להם לרתום לפעילות מדיה חברתית ואולי אפילו לתגמל על כך.
בטאב הסטטיסטיקה הזה ניתן לראות את האנשים שהושפעו מהפילוח הסטטיסטי לפי תפקיד, בכירות, שם ועוד.
זה מציג לחברות בעיקר גדולות משפיענים in house ששווה להם לרתום לפעילות מדיה חברתית ואולי אפילו לתגמל על כך.
בטאב הסטטיסטיקה הזה ניתן לראות את האנשים שהושפעו מהפילוח הסטטיסטי לפי תפקיד, בכירות, שם ועוד.
יהיה מעניין ברגע שיתחיל לאסוף דאטה בעוד כמה שבועות
:ובמערכת הפרסום
אחד הפיצ'רים החזקים במערכת הפרסום בלינקדאין הוא המייל הממומן, הsponsored inmail . מייל פרסונלי שנשלח ממשתמש דווקא ולא מדף עסקי של חברה. ממש כמו ניוזלטר רק בפרסום ולקהל חדש.
בשנה האחרונה הושק הconversation ad: בעצם מייל ממומן מסוג חדש, השוני הגדול בינו לבין המייל הרגיל הוא שבconversation ad ניתן לאפשר הנעה לפעולה שמפנה לכמה חלופות.
נניח לדוגמא, שמתקיים מייל המציע מידע נוסף לגבי מוצר אז במייל הנ"ל ניתן להציע או וובינר או מאמר על אותו נושא. זה מאפשר גיוון וורסטיליות.
מתוך המנגנון החדש והיעיל הזה התווספו בשבוע האחרון כמה אופציות:
בשנה האחרונה הושק הconversation ad: בעצם מייל ממומן מסוג חדש, השוני הגדול בינו לבין המייל הרגיל הוא שבconversation ad ניתן לאפשר הנעה לפעולה שמפנה לכמה חלופות.
נניח לדוגמא, שמתקיים מייל המציע מידע נוסף לגבי מוצר אז במייל הנ"ל ניתן להציע או וובינר או מאמר על אותו נושא. זה מאפשר גיוון וורסטיליות.
מתוך המנגנון החדש והיעיל הזה התווספו בשבוע האחרון כמה אופציות:
1. סקר
2. וובינר
3. הזמנה לevent של לינקדאין
4. הפנייה לאתר
5. דמו
6. הפנייה לסרטון
7. הפנייה לניוזלטר
8. מחקר
9. פודקאסט
10. טרייל ודמו
ועוד
ראו דוגמא של הפיצ'ר כאן במערכת:
מידע נוסף תוכלו לקרוא בדף המידע הזה של לינקדאין:
רוצה לשמוע עוד ולדבר?
צור קשר כאן