לקראת פרק 13 בפודקאסט מאסטר מיינד על שיווק בלינקדאין וB2B מרקטינג, אנחנו שמחים לארח את כרמל יואלי,

מנכ"ל ובעלים של חברת ATREO אחת מחברות המיתוג B2B, הנחשבות בישראל ומחוצה לה

כרמל ריתק אותנו בתפיסה שונה, אחרת, רעננה יותר, ייתכן מודרנית ואף מורכבת יותר של מהות המיתוג.

התפיסה של כרמל היא  שסטארטאפ צריך לייצר "תנועה" מסויימת ומרחיב על תפיסת הNARATIVE DESIGN  .

הגישה שבעצם סטארטאפ מנגיש משהו חדש שטרם נעשה עד היום או נעשה אחרת

ולפיכך הסטארטאפ צריך לדעת לספר את

המהות שלו, את החזון שלו ובעיקר את הסיפור שלו בעולם.

כרמל מספר באיזה סטטוס נמצא הסטארטאפ כדי להיות בשל ומוכן למיתוג

מדוע הפרוייקט צריך להיות מובל על ידי המייסדים בלבד בשלב הנראטיב

מדוע הפרויקט דורש מהמייסדים כל כך הרבה זמן ואיך זה קשור לסטטוס בו הסטארטאפ נמצא

מה זה נראטיב דיזיין וכיצד הוא מאפשר להראות למשקיעים מהו העתיד

מדוע נראטיב הוא לא נכס של שיווק ולמה לוגו ושפת מותג זה לא באמת מיתוג

פרק שונה, עסיסי אך בעיקר בעינינו משנה דיסיפלינות, משנה את עולם המיתוג הישן לעולם המיתוג

של ההווה והעתיד.

שבוע טוב וחזרה לשגרה ברוכה:)

לרשימות השמיעה:

ספוטיפיי:

אמזון:

https://amzn.to/3UBXUY9

פודקאסט אינדקס