בפוסט זה, נדון בחמשת המכשולים המובילים שאנו עלולים להיתקל בהם במסעות פרסום לB2B
בהקשר של צמיחה וגידול הקהל שלך. כיצד למעשה למקסם את התוצאות כשאין לך מספיק כסף או קהל.
1. גודל קהל:
אחד האתגרים הגדולים ביותר בהגדלת המודעות ב-LinkedIn הוא גודל הקהל. אם אין לך קהל גדול מספיק שאליו אתה יכול לפנות, לא תוכל להגיע לכמות האידיאלית או כמות הסף כדי לייצר קמפיין.
כדי למטב את גודל הקהל שלך, אתה יכול:
-
לפנות לקהל רחב יותר
-
להשתמש ברשת המודעות של LinkedIn (LAN)
-
לנסות אפשרויות מיקוד שונות ולבדוק אותן תוך כדי תנועה במהלך הקמפיין
-
להשתמש בקהלים מותאמים אישית ובהנחה והקהל איכותי אפשרי במשנה זהירות ולבחון קהלי look a like על הקהל הנ"ל. אופציה זו תגדיל את הקהל ותשמור על איכותו ככל הנראה.
-
להשתמש באופן נכון בברנד סייפטי של רשת המדיה ובכך ניתן למקד את האתרים החיצוניים שבהם המודעות שלנו ייחשפו בלינקדאין. (לינק להסבר שנתתי על הפעילות)
2. קהל פעיל
גם אם יש לך קהל גדול, זה לא מספיק אם הם לא פעילים ב-LinkedIn. אם קהל היעד שלך נמצא בפלטפורמה רק כמה פעמים בחודש, יהיה קשה להגיע אליהם וליצור חשיפה משמעותית במסע הפרסומי.
כדי לפנות לקהלים פעילים, נוכל:
-
להשתמש ברשת המודעות של LinkedIn
-
להתמקד בפילוח אנשים שהיו פעילים לאחרונה בפלטפורמה ולהשתמש בפילוח לפי תחומי עניין כדי למשוך את תשומת לבם.
-
להשתמש במיקוד לפי תחומי עניין
3. תקציב:
אם אין לך תקציב גדול מספיק, לא תוכל להגדיל את מסעות המודעות שלך ב-LinkedIn. עם זאת, אתה לא צריך תקציב עצום כדי להצליח.
יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להגדיל את מסעות המודעות שלך עם תקציב קטן:
-
לייצר בידים גבוהים יותר.
-
הפניה לקהל קטן יותר
-
שימוש בפורמטים של מודעות זולים יותר (מייל ממומן למשל זה מקרה קלאסי של ROI)
-
הפנייה לטפסי לידים שככל הנראה תוזיל את עלות הליד.
-
ניסיון לייצר יעדים רכים בביד שבורחים מCPM (עלות המרה, עלות הקלקה)
- נסיון לייצר פאנל רך של לידים לא למכירה
דוגמא מוצלחת של מודעה רלווטית והפנייה לטופס לידים באופן יעיל וחסכוני יותר
דוגמא מוצלחת של מודעה רלווטית והפנייה לטופס לידים באופן יעיל וחסכוני יותר :
דוגמא למודעות המפנות לדמו או להפנייה חינם:
4. אסטרטגיית הצעת המחיר\הביד:
אסטרטגיית הצעת המחיר שלך יכולה גם להשפיע על היכולת שלך להגדיל את המודעות ב-LinkedIn. אם אתה מציע נמוך מדי, לא תוכל להגיע לאנשים מספיק. עם זאת, אם אתה מציע גבוה מדי, אתה תבזבז כסף.
הדרך הטובה ביותר למצוא את אסטרטגיית הצעת המחיר הנכונה עבור מסעות המודעות שלך היא להתנסות. התחל עם הצעה נמוכה והעלה אותה בהדרגה עד שתמצא את נקודת האיזון.
לינקדאין עובדים כמו גוגל ומטא עם QS- ציון איכות, רק שהם לא מציינים מהו, בזמן נתון כאשר הקריאטיב טוב העלות ביד באופן אקספוננציאלי תרד.
5. מקורות חיכוך:
לבסוף, ישנם מספר גורמים אחרים שיכולים להקשות על הגדלת המודעות ב-LinkedIn, כגון:
-
קריאטיב לא מניב\לא יעיל
-
דפי נחיתה לא יעילים
-
בעיות טכניות
כדי להתגבר על אתגרים אלה, עליך לוודא שהמודעות שלך באיכות גבוהה, דפי הנחיתה שלך מותאמים לפעולה ומסעות המודעות שלך פועלים בצורה חלקה.
דוגמא למודעות B2B מוצלחות שהקריאטיב ודף הנחיתה הם איכותיים ומניבים:
*קרדיט לroy naar ולמצגת של Adi Hagag ממטא דאטה
סיכום:
הגדלת המודעות ב-LinkedIn יכולה להיות מאתגרת, אך היא בהחלט אפשרית. על ידי הבנת האתגרים שיכולים לעמוד בדרכך ונקיטת צעדים נכונים להתגבר עליהם, את.ה יכול להשיג את יעדי ההגדלה שלך.
הנה כמה טיפים נוספים להגדלת המודעות ב-LinkedIn:
-
השתמש בניסוי A/B כדי לייעל את מסעות המודעות שלך
-
עקוב אחר התוצאות שלך מקרוב וערוך התאמות ואופטימזציה לפי הצורך
-
עבוד עם מומחה ב-LinkedIn Ads כדי לקבל עזרה בהגדלת מסעות המודעות שלך ברמת פידבק ממנו. אם אתה לקוח מנוהל תוכל לקבל פידבק מהיר ומקצועי, אם אתה ללא מנהל לקוח ניתן לבקש שיחה חודשית מנציג ייעודי בצ'אט הנמצא בתחתית ממשק ההודעות.