תודה לכל מי שנרשם וצפה בוובינר על מקסום הדאטה לקמפיינים פרסומיים. הוובינר המלא נמצא פה לצפייה
נקודות עיקריות שעלו מהוובינר:
1. החשיבות של דאטה איכותית מתגלה כחשובה עוד יותר בימי משבר (היא הנפט החדש בכל מקרה אבל בימים כאלו אפילו יותר)
2. מתודולוגיה מול טכנולוגיה – מה שישיג לארגונים את היתרון ברוב המקרים הוא לא הטכנולוגיה שהם בחרו אלא איך הם מממשים אותה
3. פירוט לגבי מערכות טכנולוגיות רלוונטיות כגון האבספוט, סיילספורס, מרקטו ועוד
4. כיצד מייצרים ומאפיינים סגמנטים ואיך מחברים אותם לקריאטיב מתאים ויעיל
5. דאטה וקריאייטיב – מה המקומות שבהם דאטה וקריאייטיב נפגשים והחשיבות של סנכרון ביניהם
6. תכנון האיסוף של הדאטה – כבסיס לעבודה נכונה ולמיצוי הפוטנציאל של דאטה ומטא דאטה בערוצים דיגיטליים
7. דאטה אנונימי מול דאטה מזוהה – החשיבות של החתירה ליצירת דאטה מזוהה כבסיס לאמינות הדאטה בעולם רב ערוצי
חמישי שמח