לקראת רבעון אחרון לשנת 2019 נעשים לא מעט שינויים בגזרת לינקדאין.
הנה פיצ'רים חדשים במערכת הפרסום בלינקדאין לרבעון האחרון של 2019 שייכנס למערכת לדברי לינקדאין העולמית ב30 לספטמבר 19:
1.ספציפיקציה של קמפיינים דרך חיפוש בוליאני של AND\OR. בעצם דרך לסנן בתוך חיפוש רגיל אלמנטים פחות חשובים. נניח חיפוש מנהל שיווק ללא קשר ל"מוצר". החיפוש הבוליאני בחיפוש הרגיל בלינקדאין מאוד פופולארי
2. הרחבת הinterests לעוד 50 קהלים
3. כניסה של linkedin Demografic Insight – סטטיסטיקות של פילוח דמוגרפי בדומה לפייסבוק אינסייט
4. רשומות המציגות בפילוח הדמוגרפי חלוקה לסוגי הקמפיינים השונים כגון: וידאו, אינמייל, ליד ג'ן פורמס, אינגייג'מנט ופרפורמנס
דוגמא לרשומות החדשות:
מעוניין\ת להבין טוב יותר את הפרסום בלינקדאין?
מלא פרטים כאן: