בהמשך למספר עדכונים שחלו מסוף שנת 2022 על סיום הפיצ'ר מייל ממומן-  לינקדאין כבר התריעה  בנובמבר 2022 שמודעות הודעות ישולבו ברבעון השני של 2023

. כאשר אנו נכנסים כעת לתקופה זו, חשוב לבדוק אילו אפשרויות נוספות קיימות עבור עסקים שרוצים להגיע לקהל היעד שלהם בלינקדאין. ישנן אסטרטגיות שונות שניתן להשתמש בהן כמו שיווק תוכן אורגני, תוכן ממומן ואפילו מינוף הכוח של כלים מונעי בינה מלאכותית כדי לייעל קמפיינים ולהגביר את המעורבות. במאמר זה, נדון בדרכים השונות שבהן עסקים יכולים להשתמש בלינקדאין למאמצי השיווק שלהם וכיצד הם יכולים למקסם את החזר ה-ROI שלהם.

ההכרזה של לינקדאין על שקיעת מודעות הודעות ברבעון השני של 2023 העלתה שאלות לגבי האופן שבו עדיין ניתן להשתמש בפלטפורמה כדי להגיע ללקוחות פוטנציאליים. במאמר זה נבחן את האפשרויות השונות העומדות בפני משווקים ומפרסמים בלינקדאין וכיצד הם יכולים להמשיך להשתמש בו ככלי יעיל להגעה לקהל היעד שלהם. נבחן פתרונות חלופיים כגון תוכן ממומן, תוכן אורגני וטקטיקות אחרות שניתן להשתמש בהן כדי למקסם את טווח ההגעה והמעורבות בפלטפורמה

כיצד עובדות המודעות החדשות: (באדיבות הבלוג של איי ג'י ווילקוקס הנהדר)

המודעות החדשות הן למעשה יצור היברידי הנע בין מודעת פוסט ממומן ולבין מודעת מייל ממומן או כמו שלינקדאין נוהגים לקרוא לזה, מודעת שיחה.

בפיד החדשות של LinkedIn ויש להם אותה אנטומיה כמו מודעת תמונה בודדת (טקסט הקדמה בראש עם תמונה סטטית מתחתיה)

עם זאת, לאחר שמשתמש לוחץ על המודעה, הוא מועבר לתיבת הדואר הנכנס שלו, שם הוא יכול להשתתף בשיחה אוטומטית – כלומר. מודעת שיחה

הסיבה שזה עניין כל כך גדול היא מכיוון שבמקומות שבהם מודעות הודעות (ובהרחבה, מודעות שיחה) נחשבות לא רצויות, מודעות 'לחץ להודעה' מאפשרות למשתמשים ליזום שיחות עם מפרסמים בתנאים שלהם

זה לא רק יוצר חווית משתמש טובה יותר, אלא שהם גם חסכוניים יותר עבור מפרסמים, מכיוון שאתה מחויב על ידי מישהו שמבצע פעולה (בהנחה שאתה מגיש הצעות מחיר ידנית על ידי הקליק) בניגוד לחיוב אוטומטי עבור שליחה .

כפי שלינקדאין תמחרה עד כה את מודעות המייל הממומן

למעשה הדיבור הוא שדווקא מייל ממומן שתמיד היה פיצ'ר שנחשב זול למעשה כשפחות הצליח נחשב אחד כביכול מהפיצ'רים היקרים בלינקדאין. הסיבה לכך היא שעלות שליחה בודדת כפי שכרגע נקבעת למייל ממומן היא יקרה כאשר יודעים שמדובר אך ורק על עלות השליחה עצמה, אך אם לוקחים בחשבון את אחוז הפתיחה : 45% ממוצע ועלות הקלקה להגיע לדף נחיתה\ליד פורמס (3.5%) אז מדובר במשפך שעשוי להיות יקר

במציאות סטטיסטית המייל הממומן בסופו של יום אם מנוסח נכון, אם מנוהל נכון הוא הכלי הזול ביותר אף מאשר הפוסט הממומן עצמו

..

מדריך קצר להקמת המודעות

– click to message ads

1. ביצירת קמפיין לוחצים על messaging בתוך האובג'קטיב הקרוי  consideration

 

2. בחרו את הקהל הרלוונטי, הצעת המחיר\הביד,את התקציב, וצירוף המרות כלשהן, לחצו על הלחצן הכחול הבא בפינה השמאלית התחתונה. לאחר מכן לחץ על "צור מודעות חדשות".

לאחר מכן תועברו לחלון שבו תוכל ליצור את מהמודעת פוסט הממומן\סינגל אימג' אדס. לאחר שנסיים, תרצו לעבור לחלק של מודעת שיחה. כדי לעשות זאת, לחץ על התפריט הנפתח "בחר שיחה", אם כבר יצרת כזו. אם לא, לחץ על "צור שיחה". (start a conversation)

3. אם אתם יוצרים שיחה חדשה, זה אותו תהליך כמו יצירת מודעת שיחה מסורתית. יש לך אפשרות לבחור שולח\סנדר, להעלות תמונת באנר בגודל 300 על 250 מצד ימין ולייצר טקסט וCTA של טקסט

 

 

לאחר סיום לחצו ואז לחצו נקסט וזה יישלח ללינקדאין לריווויו

אם כן לסיכום, נמתין לראות כיצד היצור ההיברידי הזה יחליף ובשאיפה בהצלחה את המייל הממומן וכמה הוא ישפר את הרספונסיביות של המשפך מרגע הנראות בפיד ועד אחוזי ההקלקה להמרה לדף הנחיתה

רוצים לשאול, לקבל מידע נוסף או להתייעץ- מלאו פרטים ונדבר בקרוב