אני גאה להזמין את כולכם לוובינר קצר וממוקד על אחד מהמעוזים הפחות מפוצחים בעולם מיתוג המעסיק וגיוס עובדים והוא, קבוצות הלינקדאין.
בסשן של חצי שעה אציג כיצד חברות ומותגים שונים, בארץ ובעולם מקימות ומנהלות קבוצות לינקדאין על מנת לקדם את מותג המעסיק ולגייס עובדים ומנגד, כיצד חברות וארגונים משתמשים
בקבוצות הקיימות לקידום גיוס ומיתוג מעסיק.
את הוובינר אעביר יחד עם "מר מיתוג מעסיק", רז מצנע היקר ב4.4, יום שני ב14.
אל תפספסו
להרשמה לחצו כאן: