מיקרוסופט והקריה האקדמית אונו – 2 מקרי מבחן ייחודים 

בפוסט זה אני מצרף מצגת מקרי מבחן מעניינים מתוך 2 פרוייקטים של לקוחותינו בעולם של B2B Marketing שזכו לתהודה בעיתונות וטסטימוניאלס (של הלקוח באתר אאוטבריין)

 

מיקרוסופט ישראל:

הפרוייקט הראשון עסק בניהול שידור לייב לפעילות B2B, ראשון  מסוגו שהושק בישראל, עבור חברת מיקרוסופט ישראל. הפרוייקט שנערך בהתראה קצרה של כ4 ימים כלל שידור ההרצאה המקצועית ומינוף שעת השידור הבודדה בקרב קהל ספציפי המתאים למוצר. השידור נצפה ע"י 80,000 איש  אשר נמנים על קהילות וקבוצות ספציפיות בפייסבוק ולינקדאין וכל זאת תוך שת"פ עם משפיענים, מנהלי  קהילות ומובילי דעה בתחום. בצורה זו הצלחנו לייצר אפקט משפיענים מהיר ויעיל באמצעות שימוש בקהילות הרלוונטיות.

הקריה האקדמית אונו:

פרויקט ארוך טווח עם הקריה האקדמית אונו במסגרתו אנו פונים לקהלים המתעניינים בתארים השונים, וזאת באמצעות מתודולוגיה ייחודית של פרסום תוכן על גבי בלוג גנרי ייעודי שהקמנו לקריה האקדמית אונו. כולל גם בשקף 19 Testimonials של הCMO של הקריה האקדמית אונו על הפעילות בOutbrain. במסגרת העבודה עם הקריה האקדמית אונו אנחנו הקמנו בלוג ומתודולוגיה שלמה שעל גביה אנחנו מייצרים פאנל לידים קבוע ותוכן המייצר ערך

 

 

רוצה לשמוע עוד על הפתרונות שלנו ל-B2B?