מקרה מבחן ייחודי שקיבל שבחים רבים מחברת Amdocs

ברבעון האחרון של 2018  לאחר הכנה מקדימה של מעל חצי שנה יצאנו בקמפיין אסטרטגי ראשון ומעניין עם חברת אמדוקס, מחלקת הMFS שמוכרת תשתיות של ארנק סלולארי (MOBILE WALLET)

האתגר בקמפיין הספציפי היה עצום, מכמה סיבות:

  1. קהל היעד: המטרה הייתה להגיע לקהל יעד מאוד לא פשוט בארגונים כמנהל חדשנות או אף לתפקיד מורכב יותר כגון מנהל MFS (חברות מסדר הגודל הזה מגייסות מנהל ייעודי המטפל בתשתית הארנק הסלולארי) בחברות תקשורת וסלולאר או ארגונים פיננסיים כבנקים וכדומה.
  2. כמות: גודל הקהל עמד על פחות מ1,000 איש, מספר שיכול לגרום לקמפיין להיכשל עוד לפני שהתחיל.
  3. תקציב. ביחס לכמות החברות והמדינות קיבלנו תקציב קטן מאוד להצליח בו

האסטרטגיה:

התחלנו בכך שהגדרנו 2 סגמנטים מרכזיים של קהלים:

  1.  מנהלי חדשנות וטכנולוגיה בחברות טלקום\חברות תקשורת
  2.  מנהלי חדשנות וטכנולוגיה בחברות פיננסים ובנקים גדולים

לאחר מכן ייצרנו יחד עם הלקוח עד 7 עמודי נחיתה שונים כשכל דף הגדיר קהל ספציפי אחר וקונספט שונה.

הקונספט האסטרטגי שאני אישית מאוד מאמין בו התבסס על יצירת אינטראקציה ראשונית שהיא סיפורית\נראטיבית ולא הארד סייל. במקרה זה אמדוקס יצרו יחד עם חברת מחקר גדולה מאמר מחקרי על הטרנדים ומגמות לשנה הקרובה בתחום המקצועי של הMFS.

בכדי לקבל בחינם את המחקר, הקהל המאוד ממוקד היה צריך להשאיר את פרטי צור הקשר שלו. טרייד דיגיטלי ידוע ומאוד נכון לטעמי בעולם הB2B.

המתודולוגיה:

התחלנו בכך שמראש צברנו דאטה מאוד איכותי וניסינו בדרכים מסוימות לפלח דרכו את הקהל, לדוגמא, שימוש בפיקסל ייחודי של לינקדאין שמציג בממשק את הפילוח הדמוגרפי של הקהל ולאחר מכן ניתן להסיק מהגרף אם הקהל רלוונטי יותר או פחות.

ייצרנו מתודולוגיה חכמה וייחודית של flow. למעשה חיברנו מערכת marketing Automation של הארגון לפעילות הקמפיין.

הגדרנו funnel ספציפי שממנו נדע לעשות  customer jurney ולדעת כיצד כל יוזר שהקליק על הבאנר הראשון יקבל עוד מבחר אלמנטים של קריאטיבים נוספים הרלוונטיים אליו.

השתמשנו בטכנולוגיות איכותיות כמו RTP, real time personalisation שידעה באמצעות הגוגל אנליטיקס לזהות מיהו האדם שלחץ על המודעה בהקשר האם הוא סגמנט מטעם חברת תקשורת או סגמנט מטעם חברת פיננסים. בצורה זו ידענו למטב כל יוזר לדף הנחיתה הרלוונטי אליו.

מדיה:

השתמשנו בשילוב חכם מבוסס דאטה וטכניקת זיהוי קהלים וחילקנו בעדינות בין הפלטפורמות לינקדאין ופיייסבוק ורימרקטינג בגוגל (GDN). סכום המדיה שנוצל היה קטן לאין שיעור.

דפי נחיתה:

השתמשנו במספר דפי נחיתה כשכל נושא\דף שימש לסגמנט קצת אחר ועשינו ביניהם AB Testing כדי לראות מיהו הקהל הרלוונטי יותר ואיזה דף יסייע לנו להמיר יותר.

רימרקטינג:

בעבודת ההכנה המרובה איגדנו נכסים דיגיטליים רבים של אמדוקס ושתלנו מראש פיקסל רימרקטינג בכל אתר שבו ידענו שיש סיכוי שהקהל הרלוונטי יגיע וישתף.

ראו את הflow כדוגמא:

בהתאם לזיהוי ולצביעה חכמה של הקהל לטובת רימרקטינג, הצלחנו לייצר פאנל איכותי שלבסוף הביא ליותר מ200 לידים בסכום נמוך וביודעין לידים איכותיים.

הנה מצגת מקרה המבחן:

 

רוצים להיות בקשר? נשמח לדבר או להיפגש לקפה:

השאירו פרטים