עדכון שממש עכשיו יצא לאחרונה ומגיע לכל המפרסמים לאחר כמה חודשי בטא, הרימרקטינג בלינקדאין עולה מדרגה עם 3 פיצ'רים חדשים ומיוחדים
- רימרקטינג לפי צפייה: אפשרות לבצע רימרקטינג לכל מי שצפה בסרטון בדף הלינקדאין לפי אחוזי צפייה עולים של הסרטון: 25%, 50%, 75% ו98%
- לכל מי שפתח או השאיר ליד בליד ג'ן פורם, קרי, טופס הלידים הגנרי של לינקדאין
- רימרקטינג למשתמשים שייצרו אינגייג'מנט (כל תגובה אפשרית) לפוסט
נראות של הפיצ'ר:
הרימרקטינג מתווסף לאפשרות הסטנדרטית לצבוע את המשתמשים מאתר או כל נכס דיגיטלי שלמפרסם יש גישה אליו.
תינתן ל2 האופציות האפשרות לבצע look a like שזה דרך להגדיל במכפילים את מספר הגולשים לפי אותו סוג רשימת צביעה
כמה טיפים האופיינים לקמפיין רימרקטינג מסוג זה:
- כאשר מעלים קמפיין רימרקטינג לא להכניס קהלים נוספים לאותו קמפיין. גם אם הקהל קטן עדיף לתת לו לצבור יוזרים ולהפעיל קמפיינים אחרים מקבילים
- לא להשתמש בפיצ'ר הרחבת קהל
- לרוץ על auto biding, הפיצ'ר האוטומטי של לינקדאין
- לבדוק אחוזי צפייה בווידאו פר המרה (אילו אחוזים בסופו של יום ממירים טוב יותר
- לעשות לוק אלייק על בסיס הרימרקטינג
- לברר לאחר מכן מהו הקהל של הwebsite demografics
פיצ'ר הרימרקטינג החדש יהיה זמין לכלל המפרסמים בלינקדאין החל מאתמול, ה2 ביוני ועד ה15 ביוני
למדריך המפורט מלינקדאין העולמית המראה את 4 השלבים של יצירת הרימרקטינג צפו כאן