ההאשטאגים שנכנסו לחיינו בצורה כה דומיננטית בתחילה באמצעות טוויטר ולאחר מכן באינסטגראם, פייסבוק ולבסוף בלינקדאין' נהפכו לדומיננטיים במיוחד אך לא כולם יודעים בפועל מה המשמעות שלהם, מה התועלת השיווקית עסקית שלהם ובעיקר לא תמיד יודעים מהי הדרך הנכונה להשתמש בהם.
במאמר כאן אשתדל לספק את המדריך המלא להאשתגים בלינקדאין ל2022.
מאמר זה יעסוק ב:
- מהו האשטאג ולמה הם חשובים בלינקדאין
- כיצד להשתמש בהאשטאגים של Linkedin
- נוסחת ההאשטאג הטובה ביותר של LinkedIn שכדאי להשתמש בה עכשיו
- בכמה hashtags עלי להשתמש בלינקדאין בפרסום פוסט?
- כיצד להשתמש בפונקציית החיפוש של LinkedIn כדי למצוא hashtags
- האשתגים לקהל רחב אל מול נישה
- היתרונות של יצירת האשטאג משלך
- כלי האשטג בונוס ו-50 LinkedIn Hashtag המובילים לפי ספירת עוקבים!
קצת רקע בנוגע להאשתגים ותחילת דרכם:
בלינקדאין, האשטאגים הוצגו רק ב-2018, וכרגע לפי נתונים המגיעים מלינקדאין העולמית, רק 1-2% ממשתמשי לינקדאין יוצרים באופן פעיל פוסטים בפלטפורמה. זה עושה את זה שונה מפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית שבה האשטאגים משמשים אחוז גדול יותר של משתמשים. זה גם אומר שאסטרטגיית ההאשטאג שלך בלינקדאין תהיה שונה מזו שבה אתה משתמש בטוויטר, אינסטגראם ופייסבוק
4 סיבות מרכזיות לשימוש בהאשטאג
1. הגבר את הנראות והטווח של התוכן שלך באמצעות hashtags:
creator mode של LinkedIn מציב את ההאשטאגים במרכז. כאשר מפעילים את הcreator mode, הוא מבקש מאיתנו לבחור 5 האשטאגים עיקריים סביב נושאי תוכן מרכזיים לאותו משתמש. למשל אם המשתמש הוא איש שיווק דיגיטלי אז הוא יבחר מונחים המתארים את עולם התוכן הספציפי של שיווק דיגיטלי.
הכללת האשטאגים בפוסטים שלך פירושה לקחת חלק בשיחה המתרחשת בלינקדאין. והכי חשוב, הפיכת הפוסטים שלך לגלויים
זה יכול להוביל למעורבות מוגברת, מה שמגביר את הנוכחות הדיגיטלית של המותג שלכם על ידי הגדלת לייקים, שיתופים, תגובות ועוקבים חדשים.
2. להגיע לאנשים שעוקבים אחר ההאשטאג ולקבל תובנות חשובות:
בעת כתיבת תוכן עבור לינקדאין, הוא יציע hashtags לשימוש. רוב האנשים לא מבינים אם להשתמש בהאשטאגים רחבים כמו digitalmarketing# או נישתיים יותר כמו digitalmarketingtips#. אתם יכולים למצוא את התשובות לשאלה זו על ידי חיפוש בלינקדאין.
איך מוצאים כמה פופולרי ההאשטאג של לינקדאין? ניתן להשתמש בתיבת החיפוש של LinkedIn כדי לעשות קצת מחקר. אתם יכולים לראות את מספר העוקבים שיש להאשטאג ומי משתמש בהאשטאג בפוסטים האחרונים שלהם.
התפריט הנפתח יראה לך גם האשטאגים פופולריים אחרים המשתמשים במונח זה.
להסבר בוידאו:
בלינקדאין ובאינסטגרם, משתמשים יכולים לעקוב אחר האשטאגים כמו גם משתמשים אחרים. שימוש בכמה hashtags פופולריים יכול להיות דרך נוספת לעזור למשתמשים חדשים למצוא את המותג שלך.
ככלל אצבע, האשטאג רחב יהיה בעל יותר מ-100,000 עוקבים. להאשטאג נישה יהיו פחות מ-10,000 עוקבים.
לדוגמה, אם אתם משתמשים ב-business# בפוסטים שלך בלינקדאין, סביר להניח שמישהו שעוקב אחרי ההאשטאג הזה יראה את הפוסט האחרון שלך בפיד שלו ואז אתם עשויים לצבור כמה עוקבים חדשים בדרך זו.
כמו כן אחד הטיפים הטובים שאוכל לספק הוא, בחרו האשטגים רלוונטיים ומהם בדקו אילו פוסטים מעניינים מצאתם, הגיבו לכותבי אותם פוסטים והגבירו איתם את הקשר.
3. התחילו שיחות משמעותיות על עניין משותף (shared interests):
כמו כל פלטפורמת רשת, לינקדאין היא כל שיחות. תחומי עניין משותפים הופכים את השיחות לקלות יותר.
על ידי מעקב אחר האשטאגים רלוונטיים תוכלו לגלות:
- אנשים שמדברים על הנושא הזה
- חברות שמשתמשות בהאשטאג הזה
- פוסטים אחרונים שמשתמשים בהאשטאג הזה
אם תעירו הערות ותשאירו תגובות רלוונטיות או מקצועיות הקשורות לאותו פוסט והאשטאג אתם תגבירו את הנראות שלכם ותמצבו את עצמכם יותר כאוטוריטות בתחום.
כאשר אתם עוקבים אחר האשטאג תראו תוכן בפיד שלכם באמצעות ההאשטאג הזה. תוכן יופיע מפרופילים אישיים ומדפי חברה מחוץ לרשת שלך. פיד החדשות שלך הוא הספרייה שלך.עקבו אחר האשטגים כדי לראות תוכן חיובי יותר בפיד שלך בכל יום.
איפה אני מוצא את כל ההאשטאגים שאני עוקב אחריהם?
פשוט לחץ על האפשרות my network בסרגל הכלים ויופיע תפריט משמאל עם כל ההאשטאגים שלך מתחת לאנשי הקשר שלך ויתר הדאטה שלך בלינקדאין.
4. קבעו את האמינות והמומחיות שלכם בנושא ספציפי:
יצירת תוכן איכותי באופן עקבי סביב הנושאים החשובים לכם היא הדרך הקלה ביותר לבנות אמון ויגביר את הרצון של אנשים לעקוב אחר התכנים שלך. שימוש בהאשטאגים הרלוונטיים יעזור לתת את ההקשר הנכון לתוכן הפוסט.
יחד עם זאת, זכור כי לינקדאין רוצה שתשתמש בהאשטאגים ותציע האשטאגים לשימוש בהתבסס על תוכן הפוסט שלך ולאב דווקא של אחרים.
מהי נוסחת ההאשטאג של LinkedIn הטובה ביותר להשתמש בה כרגע?
הסוד מספר 1 בהאשטאגים הוא לחשוב כמו הקהל שלך. הכל תלוי בהקשר של התוכן שלך. הנה נוסחת 3 השלבים שלי לשימוש בהאשטאגים הנכונים:
- בחירת 5 ההאשטאגים המובילים שבהם תרצה להשתמש עבור מצב LinkedIn Creator. איזה ביטוי ימצב אותך בצורה המקצועית ביותר? בדקו את מספר העוקבים עבור ההאשתגים שבחנתם ככאלו (כהכי רלוונטיות עבורכם) בחרו את המתאים לכם.
- השתמש בין 3 ל-5 hashtags לכל פוסט. ליותר מ-5 האשטאגים יש השפעה שלילית על טווח הגעה ומעורבות. פחות מ3 הם בסדר אבל זה דליל מידי ולכן 3-5 זה הבלאנס הקלאסי לפי עדכונים מלינקדאין העולמית וגם ממחקרים רבים של מיודענו richard van der bloom
- השתמש בשילוב של hashtags. אני מציע 2 רחבים ונישה אחת. מצא איזון בין תחרות לנפח החיפוש.
להאשטאגים רחבים יש נפח חיפוש גבוה מה שמצד אחד מגדיל את טווח ההגעה הפוטנציאלי שלך אבל גם מייצר יותר תחרות.
להאשטאג נישה יש נפח חיפוש נמוך יותר וכך גם נפח חיפוש נמוך יותר. האשטאגים ממותגים מתייחסים למותג, לקמפיין, לאירוע או למוצר. האשטאגים ממותגים מקלים על העוקבים שלכם לאתר את התוכן שלכם.
להלן 7 קטגוריות שונות של hashtags שבהן תוכל להשתמש:
- – תוכן ספציפי , למשל linkedinprofile#
- – ספציפי לתעשייה , למשל marketing#
- – מיקום ספציפי , למשל israel#
- – חברה ספציפית למשל Zdigital#
- – מותג אישי למשל nike#
- – client interest למשל traveling#
- – פופולרי\טרנדי למשל covid19
השתמש בהאשטאג בסוף הפוסט שלך. אני לרוב שם אחד מעל השני אך לינקדאין בצורתו הדיפולטית מעמיד את ההאשתגים צד לצד.
למשל DigitalMarketing #LinkedInProfile #LinkedInads#
למילים ארוכות יותר, השתמש באותיות רישיות בתחילת כל מילה כדי שיהיה קל לקריאה.
אל תשתמש ברווחים או בתווים מיוחדים בהאשטאג שלך. לבסוף, אל תשתמש יתר על המידה בהאשטאגים כמו בתמונה למטה.
האשטגים בדף העסקי:
דבר נוסף וחשוב: דרך נוספת ומעניינת להאשתגים מצוייה גם בדף העסקי. מי שמכיר יודע שבאודות של הדף העסקי ניתן להקים עד 3 האשטגים. ברגע שהקמתם, כשאתם נכנסים כאדמין אתם יכולים לראות מצד ימין את ההאשתגים לצידם את כמות העוקבים שלהם
בדף העסקי
לבסוף, יצירת תוכן איכותי ועקבי רלוונטי הוא המפתח לצמיחה שלך בלינקדאין. איכות התוכן שלך היא מה שיגרום לאנשים לחזור לעוד. Hashtags הם כמו הדובדבן שבקצפת.
ווצ'ופר אחרון: 50 ההאשתגים המובילים בלינקדאין לפי מספר עוקבים (נכון למדריך מאפריל 2022)
הנה:
לסיכום:
כפי שSEO נבנה כאסטרטיית תוכן לאורך זמן, גם עולם ההאטגים. נסו להשתמש בכלי ובמידע שסיפקתי ואשמח לפידבק כיצד זה תרם לכם, מה גיליתם בחיפושים. אשמח לכל תובנה ללמוד גם כן.
קראתם,אהבתם? בא לכם להבין כיצד ניתן לייצר תוצאות עסקיות מעולות לעסק שלכם?
צרו עמנו קשר: