את עמית לביא, יזם ואיש שיווק דיגיטלי וותיק עם הרבה מאוד ניסיון יצא לי להכיר שנים אחורה ולעבוד במקביל אליו בתחומים דומים.
היה לי את הכבוד להזמין אותו לפודקאסט לפרק מספר 7 בו עמית לביא מדבר בפרק על למה הוא חושב ש ABM (שיווק שמתמקד בחברות) הוא בעצם האסטרטגיה היחידה לחברות B2B.
מה זה אומר? מה ההבדלים הקיימים בין שיווק לעסקים בגדלים שונים ועוד.
עמית הרחיב מאוד על העולם החדש של השיווק לעסקים, כיצד משווקים בתקופות יותר רזות ומאתגרות בצורה יעילה וחושף טפח על מגוון כלים טכנולוגיים מרתקים בתחום השיווק לB2B ודיגיטל בכלל.
זו הייתה שיחה מאוד מלמדת ומעמיקה עם המון תובנות וגם אני מודה, לא מעט הפתעות ומתודולוגיות שלא היכרתי.
פרק סופר חשוב לכל משווק שרוצה להבין טוב יותר איך העתיד הולך להיראות ואיך ההווה כבר משתנה לנו תוך כדי תנועה.
תיהנו
הפרק בספוטיפיי:
הפרק ביתר הפלטפורמות:
https://podcastindex.org/podcast/5949051
https://player.fm/series/master-mind-podcast
https://music.amazon.com/podcasts/cd55662b-664e-4fe3-9e1a-86ac9f9b07ee/master-mind-podcast
להרשמה לקבלת עדכון על פרק ועל כל מה שחדש בתחום: