בין אם צפיתם בוובינר שערכנו אמש בנוגע לאסטרטגיות פרסום ושיווק לB2B בזמני משבר ובין אם לא, בצל המציאות החדשה ההולכת ומחריפה מוצאים את עצמם עסקים רבים במשבר גדול, בהשבתה של המשק, ובעבודה מרחוק.
ראשית כדאי מאוד לחשוב שיווקית על העסקים שרובם ככולם במעין פאניקה ובמוד הישרדותי.
ללכת ולשווק להם מוצרים היה קשה עוד לפני כן, אז עכשיו קשה שבעתיים.
ביום ראשון הקרוב אשלח מאמר שכתבתי בעקבות המחקר והוובינר שנערך אתמול בו אתייחס לתובנות ונקודות רבות בנושא זה של שיווק בזמן משבר
הנה סיכום קצרצר:
- מומלץ למקד מאמצים לגבי הערך והתועלת המוצרית\שירותית של חברה
- לתעל את המאמצים לאפשר שירותי אונליין\מרחוק כמה שניתן
- לחשוב קדימה כבר היום כדי שמחר לא תצטרכו להתניע מחדש
- איזון יעיל בין אסטרטגיה לטווח ארוך ולבין יישום מהיר ומתכתב עם המציאות הרגעית עכשווית