בפוסט הנוכחי אני מרכז מידע עדכני על המודעות הדינמיות החדשות בלינקדאין:
המודעות הדינאמיות של לינקדאין הן בעצם ליכוד של 3 פיצ'רים שעד לפני שנה בערך היו שייכים לשירותי הפרימיום הפרסומיים של לינקדאין שעוד היתה הפרדה בין ממשק הפרסום העצמי ואפשרויות מתקדמות בתשלום נוסף:ֿלראשונה הכניסו פיצ׳ר חדש שבעבר לא היה כלול בממשק העצמי המאוגד ל3 סוגי מודעות שונות כשמה שמאחד ביניהן הוא לדברי לינקדאין ״אפקט הפרסונליזציה״

1." הspotlight ads" שמציג את התמונה שלי\שלכם מוצמד ללוגו של המותג שאותו אנו נפרסם. מאפשר לחבר בין התמונה של המשתמש למותג עם קריאטיב תמציתי וקצר מניע לפעולה.

2.  ״follower ads" – פעם ראשונה שבלינקדאין מאפשרים קמפיין לייקים, קרי קמפיין עוקבים של הדף העסקי של המפרסם למטרת הגדלת הנוכחות של המשתמשים

 

 

3.  "jobs ads" – לראשונה מודעות למגייסים לא באמצעות כלי הפרימיום הקיימים בלינקדאין לגיוס

 

כרגע מסיבות לא מספיק מגובשות החליטו בלינקדאין שאופציית עלות הביד תהיה רק על בסיס חשיפות, קרי cpm אך כסנונית ראשונה זהו לא מכשול קריטי מידי

כרגע הפיצ׳רים עובדים עם כל האפשרויות הקיימות במערכות הפרסום: אפשרות לצירוף המרות, רימרקטינג למעט ליד פורמס שאמור להיכנס מאוחר יותר בסוף 2018

 

 

המידע המלא במצגת הרשמית של לינקדאין העולמית כאן בפוסט

 רוצים לשמוע עוד על פתרונות ייחודים בעולמות הדיגיטל מרקטינג? מלאו את פרטיכם ונשמח לדבר ולסייע